- Biuletyn Informacji Publicznej
- Nabory na wolne stanowiska
- Rok 2021
Ogłoszenie nabór na stanowisko inspektor ds. oświaty
- Wzór oferty na realizację zadań publicznych (53,58KB)
- Załącznik nr.1 - kwestionariusz osobowy (40,50KB)
- Załącznik nr. 2 - Oświadczenie nabór-Podinspektor ds.oświaty (37,32KB)
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY RADŁÓW
O POSZUKIWANIU KANDYDATA DO PRACY
NA UMOWĘ O PRACĘ W CELU ZASTĘPSTWA NA STANOWISKU
PODINSPEKTOR DS. OŚWIATY
(nazwa stanowiska pracy)
- NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Gminy Radłów, ul. Oleska 3, 46-331 Radłów
- STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor ds. oświaty – umowa na czas zastępstwa pracownika, przebywającego na usprawiedliwionej nieobecności
- NIEZBĘDNE WYMAGANIA:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- wykształcenie wyższe lub średnie z 2- letnim stażem pracy;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- umiejętność obsługi komputera w tym programów: "Płace/Kadry” – YUMA, PŁATNIK (ZUS);
- znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ordynacja podatkowa, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, przepisów dotyczących stypendium szkolnego, Karta Nauczyciela, ustawa o systemie oświaty, ustawa o Vat;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach oświatowych lub podobnych;
- zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
- samodzielność, kreatywność i obowiązkowość w wykonywaniu zadań. biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows oraz Microsoft Office (Word, Excel), obsługa poczty elektronicznej;
- umiejętność pracy w zespole.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Sporządzanie list płac oraz wszelkiej dokumentacji w zakresie wypłat wynagrodzeń we wszystkich jednostkach oświatowych będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Radłów;
- Obliczanie stawki godzinowej dla nauczycieli i innych pracowników, za czas urlopu wypoczynkowego oraz średniej z godzin ponadwymiarowych;
- Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Naliczanie zaliczek podatku dochodowego od wynagrodzeń oraz rozliczenia roczne podatku;
- Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz rocznych informacji podatkowych;
- Zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin;
- Przygotowywanie miesięcznych dokumentów rozliczeniowych ZUS;
- Prowadzenie spraw związanych ze stypendium szkolnym: przyjmowanie i kompletowanie wniosków, ustalanie dochodów uprawniających do przyznania stypendium, kompletowanie faktur i rachunków, sporządzanie decyzji administracyjnych;
- Obliczanie dodatków uzupełniających zgodnie z art. 30a Karty Nauczyciela.
W zakresie Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej:
1. prowadzenie Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej;
2. przygotowywanie w systemie bankowości elektronicznej eCorponet przelewów pożyczek;
- drukowanie wyciągów bankowych i ich księgowanie.
W zakresie podatku VAT:
- prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu w zakresie podatku VAT;
- wystawianie faktur, jak również faktur i not korygujących;
- obliczanie podatku VAT do Urzędu Skarbowego;
- sporządzanie miesięcznej deklaracji VAT-7 i Jednolitego Pliku Kontrolnego
- (JPK) oraz innych informacji wymaganych przepisami prawa;
- obsługa programu komputerowego „REJESTR VAT”.
Zadania pomocnicze:
- Zadania związane z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi;
- Wykonywanie innych prac doraźnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego, a tematycznie związanych z zajmowanym stanowiskiem.
- INFORMACJE O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Radłów, ul. Oleska 3, 46-331 Radłów – pierwsze piętro;
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- praca na komputerze co najmniej 4 godz. dziennie, praca z petentami;
- praca w godzinach 730 – 1530 od poniedziałku do czwartku
700 – 1500 w piątek,
- termin rozpoczęcia pracy- luty 2021 roku.
- INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Radłowie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg załącznika nr 1 (druk dostępny na stronie BIP http://bip.radlow.tensoft.pl/ )
f) oświadczenia - wg. załącznika nr 2:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r.,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na wskazanym stanowisku urzędniczym (w przypadku wyłonienia kandydata w procedurze naboru, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy) - (druk dostępny na stronie BIP http://bip.radlow.pl/ )
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : ”Nabór do pracy na czas zastępstwa na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. oświaty”
w siedzibie Urzędu Gminy Radłów ul. Oleska 3, 46-331 Radłów w sekretariacie w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą lub kurierem. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 stycznia 2021 r. do godz. 1500 (decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Urzędu Gminy). Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Radłów - ul. Oleska 3, 46-331 Radłów. Z administratorem – można skontaktować się poprzez adres email: lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 i § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 i § 3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.